lauantai 1. joulukuuta 2018

Mixed Media Joulukalenteri, aloitus ja luukku1

Taas sitä meikäläinen hurahtaa johonkin uuteen, niin kuin ei olisi muuta tekemistä, itse asiassa ei taida olla kovinkaan paljon muuta tekemistä. Jehkotar on laittanut blogin oivallisesta ideasta tehdä yksi yhtenäinen työ vaihe kerrallaan, eli tietenkin tässä tapauksessa 24 vaihetta. Onhan tämä Joulukalenteri. Linkki kyseiseen joulukalenteripuuhaan löytyy täältä;

Mixed Media Joulukalenteri

Ensimmäinen vaihe on tietenkin etsiä sopiva pohja, jolle työn aikoo tehdä. Minulla on vieläkin kovalevyn paloja, jotka olen ajat sitten gessonnut. Tässä palassa olen pohjustanut karkean puolen. Palan koko on 355 x 278 mm. 




Ensimmäinen luukku; Paperisuikale. Eilen söin noin 200 grammaa irtokarkkeja (hyi minua), pussia olin jo viemässä roskikseen, kun HAA, keksin repiä siitä suikaleita. Tein kevyen liima-vesiseoksen jonka sivelin palan pintaan ja suikaleet siihen. Vielä suikaleittein päälle kerros liima-vesilitkua. Ensimmäinen luukku tehty.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos käynnistäsi