maanantai 10. joulukuuta 2018

Mixed Media Joulukalenteri luukku 10

Tämän kertaisen luukun luulin olevan hyvinkin helppo ja yksinkertainen, nopeasti tehty. Vaan miten kävikään kun aloin etsimään Sabluunaa. Minä olen tehnyt kankaanpainantaa, ja sabluunoita olisi kyllä montakin, mutta mistä ne nyt tähän hätään löytyy. Ei sitten niin yhtään mistään, muistan jopa millaisessa laatikossa ne ovat, miksi se laatikko on juuri nyt itsensä jonnekin piiloon tunkenut itsensä. Jotain hyötyä oli tästä etsinnästä kuitenkin. Olen etsinyt marraskuun puolesta välistä saakka erästä joulukoristelaatikkoa, se nyt oli tyrkyllä. Siellä eräs pieni tähtönen suorastaan vaati päästä Sabluunan tehtävään. Käytin gessoa tähtien tekoon, olen nyt vasta ymmärtänyt vähitellen, että gesso on aine jota näissä mixedmedia-jutuissa saa ja pitää käyttää. Tämä on minun ensimmäinen mixedmedia teokseni. Tähdistä ei kovin tähtien näköisiä tullut, leikkiköön nyt sitten vaikka lumisadetta. Mutta tehty on, ja tällainen se nyt on.

Tässä on se vaatimaton tähti




Lisäsin myös vähän gessoa puuhun kun kerta lunta sataa työssäni nyt.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos käynnistäsi