sunnuntai 16. joulukuuta 2018

Mixed Media Joulukalenteri luukku 16

Jotenkin tämä minun työni ei miellytä minua. Ehkä tekniikka on minulle vieras, tai siis onkin, ja varsinkin tällä tavalla tehtynä ettei tiedä mitä seuraavaksi tulisi tehdä. Ehkä minun olisi pitänyt kokeilla ensimmäisenä mixemedia työnäni jotain aivan muuta. Olen kuitenkin päässyt jo näin pitkälle, niin tietenkin työ tehdään loppuun saakka oli lopputulos sitten mitä tahansa. Tänään luukussa on sana Kangas. Tämä ehkä onkin minulle tutumpi asia, käsityöalan ammattilaiselle.

Tein tässä taannoin eräälle ystävälle sohvatyynyt. Hän toi minulle kankaita, tein niistä kaikista samankokoisia ja revin ylimääräiset sentit pois kankaasta. Säästin nämä suikaleet, minä säästän Kaiken. Nyt näistä suikaleista valitsin yhden, kaikissa on musta-valkoväritys, joten sopii siinäkin mielessä tähän työhön. Revin suikaileista vielä pienempiä ja ohuempia soiroja, ompelin toiseen reunaan harsinpistot ja rypytin soirot ruusukkeiksi, jos niitä nyt voi sellaiseksi sanoa. Liimasin ruusukkeet syömäpuikkojen yläpäähän muovisten tähtien alapuolelle. Lisäsin vielä ruusukkeiden keskelle valkoiset helmet. Näistä pidän kovasti.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos käynnistäsi